Rafaela Almeida participa com a ponent en el primer Euncet Digital Day amb un workshop sobre el Màrqueting de Influencers

Euncet Digital Day és un esdeveniment de màrqueting i emprenedoria que pretén ser un punt de trobada entre els estudiants i professionals del món digital, especialment, del màrqueting i del digital business.

Barcelona 16 de maig de 2018 – Rafaela Almeida, CEO i sòcia fundadora de l’Agència BlaNZ Màrqueting i Comunicació, va participar en el primer Euncet Digital Day celebrat a Euncet Business School el passat 15 de maig. Almeida va impartir el workshop: Com rendibilitzar el màrqueting de influencers a les xarxes socials? El seminari tenia com a objectiu ampliar el coneixement dels assistents en l’àmbit del màrqueting de influencers i oferir eines per a l’execució de les mateixes amb un major retorn de la inversió.

“Estem en plena explosió de la bombolla del màrqueting de influencers, i tant les multinacionals com les pimes han de prestar especial atenció als microinfluencers, a causa que disposen de comunitats més manejables, amb un major índex de seguidors reals i alhora un major retorn de la inversió”, va afirmar l’experta.

També ha destacat que: “El màrqueting de Influencers, ha de ser una eina més dins de l’estratègia global de màrqueting i comunicació. Una empresa que llança una nova marca, servei o producte i que aposta únicament per accions amb influencers està jugant a la ruleta russa i hi ha altes possibilitats que el resultat sigui frustrant, ja que requereixen no només un impacte, sinó una constància en el temps perquè donin els seus fruits. És per això, i per l’alt índex de “fake influencers” que realitzen males pràctiques i una compra indiscriminada de likes i seguidors, sense oferir una experiència sincera amb el producte, que les campanyes de màrqueting de influencers han perdut certa credibilitat. No obstant això, gradualment hi haurà una major professionalització per part dels influencers i alhora un major coneixement per part de les empreses”, ha vaticinat Rafaela Almeida, que recentment va publicar el seu tercer llibre en l’àmbit del màrqueting online titulat: Influencers, La nueva tendencia del marketing online, Editorial Base 2017.

Entre els ponents que van participar al Euncet Digital Day, figuraven: Pere Condom, Director del Programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya, Diego Barroso, Digital Transformation Product Manager a Nestlé, Alvaro Malmierca, Digital Manager a Cola Cao i Nocilla, Xavier Gassó, Director de Presència Digital – Màrqueting a Banc Sabadell y Lluís Serra, CEO y fundador de Lluís Serra Training Group i Esteve Castells, SEO de Softonic.